escort beylikdüzü beylikdüzü escort bayan beylikdüzü escort bayan escort beylikdüzü beylikdüzü escort

içerik yükleniyor...Yüklenme süresi bağlantı hızınıza bağlıdır!

Vanspor Başkanı Erol Temel’den Siyasetçilere Stat Tepkisi: “Sorumluluk Sizde”

Vanspor Başkanı Erol Temel, iki yıllık görev sürecinde stat ve tesisleşme için tüm adımların atıldığını belirterek, bundan sonraki sürecin siyasetçilerin sorumluluğunda olduğunu söyledi; “Kaybedecek zamanımız yok” dedi.

Vanspor Başkanı Erol Temel’den Siyasetçilere Stat Tepkisi: “Sorumluluk Sizde”
Haberi Sesli Dinle
Vanspor Kulüp Başkanı Erol Temel, görevde geçirdiği yaklaşık iki yıllık süreci değerlendirdiği açıklamasında, stat ve tesisleşme konularında önemli mesajlar verdi. Temel, özellikle stat projesinin tamamlanması için siyasilere çağrıda bulunarak, “Kaybedecek zamanımız yok” dedi.

 

Göreve geldikleri ilk günden itibaren Vanspor’u bir üst lige taşımak ve kulübün tesisleşmesini sağlamak için yoğun çaba sarf ettiklerini belirten Temel, ilk yıl özellikle tesisleşme adına ciddi adımlar attıklarını ifade etti. Bu süreçte herhangi bir kurumdan destek talep etmeden çalışmalara başladıklarını vurgulayan Temel, katkılarından dolayı Van Valisi’ne teşekkür etti.

 

“Stat İçin Çalmadığımız Kapı Kalmadı”

 

Stat projesiyle ilgili süreci de değerlendiren Temel, gelinen noktada kulüp olarak yapılabilecek her şeyin yapıldığını söyledi. “Stat konusunda gitmediğimiz, çalmadığımız kapı kalmadı. Projeyi son aşamaya kadar getirdik ancak bizim gücümüz bir yere kadar” diyen Temel, bundan sonraki sürecin siyasetçilerin sorumluluğunda olduğunu dile getirdi.

 

Van’ı temsil eden milletvekillerine de çağrıda bulunan Temel, ortak bir irade ortaya konulması halinde stat projesinin kısa sürede hayata geçirilebileceğini belirtti. Ancak iki yıllık süreçte yeterli desteği göremediklerini ifade ederek eleştirilerde bulundu.

 

“Sezon Sonunda Görevi Bırakabilirim”

 

Açıklamasında dikkat çeken bir diğer başlık ise Temel’in görev süresiyle ilgili sözleri oldu. Vanspor’daki başkanlık görevini sezon sonunda bırakmayı düşündüğünü belirten Temel, “Bizler gelip geçiciyiz. İnşallah bizden daha iyi hizmet edecek biri gelir” dedi.

 

“Bu Şehir Daha İyisini Hak Ediyor”

 

Vanspor’un hak ettiği stada kavuşması gerektiğini vurgulayan Temel, 20 yıldır kenti temsil eden siyasilere seslenerek stat projesinin bir an önce ihale edilmesi ve temelinin atılması gerektiğini söyledi.

 

Temel, “Bu memleket sahipsiz değildir. Artık bu stat meselesi sonuçlanmalı. Kaybedecek zamanımız yok. Çünkü başka Vanspor yok.”

Tarih: 14-04-2026

FACEBOOK YORUM
Yorum